Termékek Menü

Január végéig ingyen visszük!

Ingyen mennek házhoz a Farkaskonyha termékek, ha legalább 5.000 Ft értékben rendelsz belőlük január végéig!

Fontos infók a rendeléshez:
- a fagyasztott termékeket és a kiegészítőket bátran kombinálhatod is egy  rendelésen belül. Januárban inygen visszük - Farkaskonyha
- a  fagyasztott termékeket 9 kilótól tudjuk házhoz szállítani
 
Itt az alkalom, hogy megspórolva a szállítást rendelj valami finom és egészséges cuccot a Farkaskonyhából!
Ne maradj le: az ajánlatunk csak január 31-ig él!

Így történik a FAGYASZTOTT TERMÉKEK szállítása AZ AKCIÓ IDEJE ALATT:

A 9 kg minimum rendelési mennyiséget most is el kell érni a kiszállításhoz. 

Az akció ideje alatt a rendeléstől számított maximum 2 héten belül történik a szállítás, előre egyeztetett napon. 

Rendelés után felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetjük, melyik napon érkeznek a termékek.

FAGYASZTÁST NEM IGÉNYLŐ TERMÉKEK szállítása:

5.000 Ft bruttó rendelési értéktől ingyenes.

Az utánvét kezeléséért a futárszolgálat külön díjat számol fel, ezért ez a fizetési mód többe kerül, mint az előreutalás vagy a bankkártyás fizetés. (+290 Ft. rendelésenként.) Ezt a díjat meg tudod spórolni, ha bankkártyás, vagy előre utalásos fizetési módot választasz.

Mikor kapom meg a rendelésem?

A fagyasztott termékeket előre egyeztetett napon, a nem fagyasztott termékek esetén, ha bankkártyával fizettél, vagy utánvétet választottál, a 12:00 óra előtt beérkezett rendeléseket még aznap átadjuk a futárnak, a 12.00 óra után beérkezett rendelések pedig másnap kerülnek feladásra.

Ha utalást válaszottál, az utalás beérkezését követő munkanapon adjuk fel a csomagodat. 

Hány órakor érkezik a csomagom? 

A futár munkanapokon 8-17 óra között kézbesíti a csomagod az otthonodba vagy munkahelyedre, ezért kérjük olyan szállítási címet adj meg, ahol napközben elérhető vagy.

A szállítás napján a DHL / GLS futárszolgálattól kapsz egy SMS-t, amelyben tájékoztatnak a csomag kézbesítésének várható időpontjáról. 3 órás időintervallumot adnak meg. Az SMS-ben megkapod a futár számát is, akinél tudsz érdeklődni.

Ha hívod a futárt, készítsd elő a csomagszámodat, ő az alapján fog tudni segíteni.
Az alábbi adatokra lesz szüksége a futárnak az azonosításhoz:
Feladó: Farkaskonyha Kft.
GLS / DHL csomagszám (amit megkapsz tőlük emailben)

Garantált időpontban történő szállítást sajnos nem tudunk ígérni, mivel az csak jelentős plusz költségekkel lenne biztosítható.

Ha nem tudod megoldani, hogy napközben valaki átvegye a csomagot, akkor célszerű a több mint 550 GLS csomagpont egyikére kérni a szállítást. (fagyasztott termék esetén erre nincs lehetőség). Azt, hogy melyik GLS csomagpontban szeretnéd átvenni a csomagot, a rendelésnél ki tudod választani egy térképes kereső segítségével.

Mi a teendő sérülten érkezett csomag esetén? 

Igyekszünk a csomagokat megfelelően becsomagolni.
Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét.
Az erre vonatkozó részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír blog
blog comments powered by Disqus